PRIMERA TASCA CULTURA AUDIOVISUAL CURS 20/21

 -COM SÓC JO?

    M'agrada la música i conéixer com funciona. També m'agraden els esports de tot tipus, tant veure'ls com practicar-los.

-LES MEUES ACTIVITATS FAVORITES?

    M'agrada molt jugar a bàsquet, i encara que no solc tindre molt de temps, també m'agrada vore series o pel.ícules.

-ELS MEUS OBJECTIUS I DESITJOS

    Espere en un futur, tindre la sort de poder viure de la feina que més m'agrade i no veure'm obligat a traballar d'alguna cosa que no em fa feliç.

-IMATGES DE LA CULTURA AUDIOVISUAL












Comentarios

  1. És que li agrada l'estil de vídeo antic , blanc i negre

    ResponderEliminar
  2. A mi també m'agrada veure series i pel·lícules, sobretot en l'audio original.

    ResponderEliminar
  3. A mí també m'agrada el basket però jugue molt mal jajajaj.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

TASCA 2: FUNCIONS DE LA IMATGE

CODIS DE LES IMATGES